ponedeljek, 2. januar 2012

PRVA SMUKA SEZONE

Ljubitelji snega in smučanja smo komaj čakali, da se ohladi in zapade prvi sneg. Seveda sem leto zaključila s smuko. Po hitro končani lanski sezono, ko sem si zaradi svoje neumnosti poškodovala koleno sem komaj čakala prvo letošnjo smuko.

Tako smo 31.12 2011 že ob 8 zjutraj čakali v Žekovcu na gondolo,ki nas bo popeljala na Golte,saj smo si želeli prave smuke in ne gneče. Lahko povem, da je bilo do 10 ure. Seveda, ko pa se je začela delati gneča , pa smo mi zadovoljni z smuko odšli v dolino. Najbolj pa se je smejalo mojemu atiju Jožetu, ki je po 10 letih spet stal na smukah. Jaz pa sem bila zadovoljna saj poškodba ni pustila hudih posledic in že komaj čakam nove smučarske podvige. Še predvsem se veselim smučanja z invalidi.

Pa še to, že dolgo nisem nič napisala sem, pa sem sklenila, da bom poskušala to leto biti malo bolj pridna in kaj več poročati kaj počne Izgubljena Metka.

Vsem vam pa želim srečno, nasmejano in seveda zdravo 2012!

Uživajte,

vaša Metka





2 komentarja:

Katja pravi ...

Takšen zaključek leta pa je res enkraten za ljubitelje snega :) Nasmejano 2o12 in čimveč smučarskih podvigov (brez poškodb)!

Ray Yoga pravi ...

Nice Post . . .:)

may you want to stay in bali,you can book hotels in bali from my website (List of Bali Hotels Discount, Low Rates):



Bali Hotels

Seminyak Resorts Bali
Seminyak Hotels
kuta Bali Hotels



Best Regards



Bali Hotels Management